راهنمای خرید لوازم خانگی

بهترین مارک خردکن برقی (10 برند معروف در بازار)

خردکن برقی

خردکن برقی از جمله پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه محسوب می شود که معمولا در هر منزلی وجود دارد. حتی اگر اگر قصد خرید بهترین هدیه برای روز معلم را دارید، می توانید این وسیله کاربردی را انتخاب کنید. امروزه انواع مختلفی از خردکن های برقی به بازار عرضه می شوند و همین مسئله انتخاب بهترین مارک خردکن برقی را به امری دشوار مبدل می سازد.

هر یک از این محصولات با آپشن ها و ویژگی های منحصر به فردی روانه بازار شده و توانسته اند نیازهای سلایق مختلفی را تحت پوشش قرار دهند. بهترین برند خردکن برقی ایرانی را می توان پارس خزر دانست. محصولات پارس خزر همگی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارند و می توانند رضایت شما را جلب کنند.

بهترین برند خردکن برقی در یک نگاه

بهترین برندهای سازنده خردکن برقی شامل موارد زیر هستند.

  1. فیلیپس
  2. پارس خزر
  3. بوش
  4. ویداس
  5. کنوود
  6. باریتون
  7. گوسونیک
  8. مولینکس
  9. باریتون
  10. گوسونیک

خردکن برقی فیلیپس

در هنگام معرفی بهترین مارک خردکن برقی نباید از محصولات فیلیپس غافل شد. این برند شناخته شده تولیدکننده لوازم خانگی به عرضه انواع مختلفی از خردکن ها پرداخته که مدل HR2505 تنها یکی از آن ها محسوب می شود. ویژگی های این محصول پرطرفدار عبارتند از:

1 توان مصرفی 500 وات
2 ظرفیت 1.1 لیتر
3 تعداد و نوع پره 2 عدد، استیل ضدزنگ
4 قابلیت تنظیم سرعت 2 حالت
5 جنس بدنه پلاستیکی

خردکن پارس خزر

خردکن پارس خزر

خردکن پارس خزر یکی از بهترین برندهای این محصول است که انواع مختلفی دارد و همگی آن ها از کیفیت بالایی برخوردارند. خردكن پارس خزر مدل CP-802P، یکی از این مدل ها است که ویژگی های زیر را دارد:

1 توان مصرفی 400 وات
2 ظرفیت 300 گرم
3 جنس تیغه استیل ضدزنگ
4 رنگ سفید
5 جنس ظرف پلاستیکی نشکن

خردکن برقی بوش

برند آلمانی Bosch از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و محصولات ارائه شده توسط آن را می توان در دسته شناخته شده ترین لوازم خانگی قرار داد. خردکن های برقی این شرکت نیز که با مدل های مختلفی عرضه می شوند، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و کارایی خود را به اثبات رسانده اند. ویژگی های برخی از محبوب ترین خردکن های مارک بوش به شرح زیر هستند:

خردکن برقی بوش مدل MMR08R1 خردکن برقی بوش مدل BSI-888
قدرت موتور 400 وات 400 تا 1500 وات
جنس کاسه پلاستیک مقاوم پیرکس
جنس تیغه ها 2 عدد تیغه استیل ضدزنگ 4 عدد تیغه استیل ضدزنگ
قابلیت تنظیم سرعت ندارد مجهز به 3 سرعت مختلف
عملکرد توربو دارد دارد

خردکن برقی ویداس

خردکن ویداس

خردکن های ساخته شده توسط ویداس در دسته پرفروش ترین محصولات بازار قرار دارند. این محصولات می توانند به بهترین شکل سبزیجات، میوه ها و حتی یخ را خرد کنند. ویژگی 2 مورد از بهترین خردکن های ویداس عبارتند از:

خردکن ویداس مدل VIR-3318
ظرفیت 330 گرم 2 لیتر
جنس کاسه پلاستیکی پیرکس
جنس بدنه پلاستیکی  استیل ضد خش
قابلیت تنظیم سرعت دارد دارد
عملکردجداسازی قطعات دارد دارد

خردکن برقی کنوود

محصولات ارائه شده توسط کنوود در دسته لوازم خانگی قدرتمند و باکیفیت قرار دارند. خردکن های ساخته شده توسط این برند نیز از این موضوع مستثنی نیستند. شما می توانید خردکن کنوود CHP40 را با ویژگی هایی که در ادامه می خوانید، تهیه کنید:

1 توان مصرفی 400 وات
2 ظرفیت 800 میلی لیتر
3 تعداد گره 4 پره با جنس استیل ضدزنگ
4 قابلیت تنظیم سرعت 2 حالت

خردکن برقی باریتون

خردکن باریتون

باریتون از جمله بهترین مارک خردکن برقی موجود در بازار به شمار می رود. خردکن های ساخته شده توسط این کمپانی کانادایی از مدرن ترین تجهیزات برخوردار بوده و توانسته اند نیازهای کاربران را به بهترین شکل مرتفع سازند. در ادامه با ویژگی های 2 مورد از بهترین مدل های خردکن باریتون آشنا خواهید شد:

مدل BFC-2500BTX مدل BFC-3500BTX
قدرت موتور 500 وات 500 وات
ظرفیت 2 لیتر 3 لیتر
جنس کاسه پیرکس پیرکس
تعداد و جنس تیغه 4 عدد، تیتانیوم 2 عدد، تیتانیوم
عملکرد توربو دارد دارد

خردکن برقی گوسونیک

خردکن های گوسونیک به کارایی و قیمت اقتصادی خود شهرت دارند. این محصولات برای خرد کردن انواع سبزیجات، میوه ها، گوشت و سایر مواد غذایی کاربرد دارند. گوسونیک مدل GSC-802 یکی از محصولات محبوب این برند به شمار می آید. این خردکن را می توانید با ویژگی های زیر خریداری کنید:

قدرت موتور 400 وات
ظرفیت 2 لیتر
جنس کاسه شیشه ای
تعداد تیغه 4 عدد

خردکن برقی مولینکس

خردکن مولینکس

مولینکس یک برند تولیدکننده لوازم خانگی فرانسوی مشهور است که در  فهرست بهترین مارک خردکن برقی قرار دارد. خردکن های برقی مولینکس که با بدنه پلاستیکی و رنگ سفید به بازار عرضه می شوند، از قدرت موتور 200 تا 400 وات برخوردار بوده و به تیغه های استیل ضدزنگ مجهز هستند. همچنین این محصولات از اتصالات پلاستیکی و پنل تنظیم سرعت نیز بهره مند هستند. محبوب ترین خردکن های این برند عبارتند از:

  • خردکن برقی مولینکس مدل DPA144
  • خردکن مولینکس مدل AT718A10

ویژگی های بهترین خردکن برقی

بهترین مارک خردکن برقی می بایست به ویژگی های مهمی نظیر موتور با سرعت و توان بالا مجهز بوده و به صرفه جویی در زمان شما کمک کند. همچنین نوع ایده آل این محصول می بایست از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  1. مصرف انرژی کم
  2. برخورداری از ایمنی بالا
  3. کیفیت ساخت مناسب
  4. تیغه های باکیفیت و بادوام
  5. حجم و انداز ایده آل

کلام آخر

انتخاب بهترین مارک خردکن برقی تا حد زیادی به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. هر یک از محصولات ارائه شده توسط برندهای مختلف نظیر بوش، فیلیپس، کنوود، همیلتون، مولینکس،گوسونیک، یورولوکس و سایر برندها با قابلیت ها و ویژگی های مختلفی طراحی شده و برای نیازهای مختلفی کاربرد دارند. اگر قصد خرید این وسیله را دارید، می توانید سرای بلور مشهد را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *